2013. április 25., csütörtök

Április 25.

Ma, szokás szerint, reggeli után megint játszóterezéssel kezdtük a napot. Eleinte egyedül voltunk a játszótéren, de aztán megérkezett a kishaver Valentin is. Mondjuk most egymásra sem hederítettek a fiúk, ma nem voltak nagy hevarok. :)

A hintát sajnos már elég hamar megunja, kb. 2 perc után, pedig nekem az (volt) a legkellemesebb, amikor csak ott kell(ett) állni és lökdösni. Úgy gondoltam, ma bevetek egy újdonságot: felmásztam vele a várra és együtt lecsúsztunk a csúszdán. Nagyon tetszett neki!

A sapkájáról: még mielőtt gyerekünk lett volna, elhatároztam, hogy ha egyszer lesz, én soha nem fogok ráadni ilyen béna horgászsapkát. Most viszont sajnos rá kellett jönnöm, hogy ez a legpraktikusabb, mert ez védi legjobban a napsütéstől. A baseball sapi sokkal cukibb és menőbb, de abban tűz a nap a nyakára és a fülére. Szóval jó időben a nagy Ho-Ho-Ho stílusát fogjuk koppintani (persze csak ami a fejfedőt illeti).



Ezt a szép napsütéses napot ma olasz menüvel ünneplejük, az ebédje a következőkből áll: paradicsom, csirke, krumpli, sajt, hagyma, bazsalikom, oregano. Remélem, ízleni fog nek!

Eddig ma iszonyat cukin viselkedett. Nagyon jól tűrte a boltnézegetést az Alle-ban, aztán amikor hazajöttünk, játszottam vele az ágyunkban, és amikor elálmosodott, se szó, se beszéd lefeküdt, magához húzta a pizsi felsőmet és elaludt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése